Polityka jakości
Podstawowym zadaniem Laboratorium Metro-Lab jest profesjonalne wykonywanie wzorcowań w celu zapewnienia realizacji wymagań uzgodnionych z Klientem.
Dla realizacji tych zadania ustalone zostały następujące ogólne cele jakości:
- wykonywanie wzorcowań na wysokim poziomie, które spełnią oczekiwania Klienta;
- dostarczanie rzetelnych, wiarygodnych i użytecznych wyników pomiarów:
- rzetelnych, tzn. wykonanych zgodnie z dobrą praktyką profesjonalną;
- wiarygodnych, tzn. takich, że podana wartość liczbowa powiększona o przedział niepewności zawiera w sobie z określonym prawdopodobieństwem, wartość rzeczywistą mierzonego parametru;
- użytecznych, tzn. takich, które pozwolą Klientowi rozwiązać jego problem;
- ciągłe doskonalenie skuteczności systemu zarządzania;
- zapewnienie Klientom ochronę poufnych informacji i praw własności;
- budowanie i utrzymywanie opinii rzetelnego, życzliwego i godnego zaufania partnera dla Klientów i wszystkich zainteresowanych współpracą z Laboratorium.
Dla realizacji wyżej wymienionych celów wprowadzono w Laboratorium system zarządzania zgodny z wymaganiami normy PN-EN ISO/IEC 17025:2005 „Ogólne wymagania dotyczące kompetencji laboratoriów badawczych i wzorcujących” i wymaganiami Polskiego Centrum Akredytacji.
Personel Laboratorium jest świadomy istotności utrzymania wysokiej jakości świadczonych usług i systematycznie jest szkolony w celu utrzymania wysokich kompetencji technicznych.
Najwyższe Kierownictwo deklaruje i zapewnia realizowanie niniejszej Polityki Jakości, poprzez zagwarantowanie niezbędnych środków do realizacji wyznaczonych celów oraz sprawuje nadzór nad sprawną komunikacją wLaboratorium.
Deklarujemy, że personel Laboratorium zapoznany jest z systemem zarządzania Laboratorium, w tym z niniejszą Polityką Jakości.